tirsdag den 24. september 2013

Piger i hundetøj

Dette layout er tidligere blevet vist i en artikel hos Scrapsisters.

Billedet er af mine to tøser i deres dalmatiner joggingsæt. I starten når de fik det på, drønede de rundt og opførte sig og sagde som hunde - det er heldigvis slut nu.


Layoutet er lavet på et stykke kraftpapir og baggrunden er lavet ved at jeg har sprayetmalet med hvid ovenpå en maske forskellige steder på papiret.


Jeg har lavet en masse lag på lag af papir og masking tape, påført gesso ud over det hele og til sidst mistet med pink og lyserød.


Og så har jeg pyntet med blomster - det er godt nok længe siden jeg sidst brugte blomster.

Fortsat god dag :o)

3 kommentarer:

Mona sagde ...

Hvor er det bare fint!!!!

Karina Beck sagde ...

Det er et rigtig lækkert Eva layout!
Jeg smiler... af at de heldigvis er færdig med at sige vov ; )

MosteH sagde ...

Wauw... er lige på blogrundfart - altså på din blog, fordi når jeg var vild med dit julekort på ss, så tænkte jeg, at der nok også var andet hos dig, jeg var vild med. Og jeg er bare helt vild med din stil.