onsdag den 6. marts 2013

Minialbum

Dette minialbum lavede jeg mens vi var på sommerferie på Fyn 2012.


Vi har været afsted jeg tror de sidste ni år, med min side af familien. Og hvert år har vi deltaget i en golfturnering, hvor der spilles først over tre dage, så en dags pause, og så to dage. Det er dog kun de sidste to år, at jeg også har spillet de tre første dage, fordi min mor var så sød at passe tøserne alene. ellers har jeg kun spillet med de to sidste, som er en ægteskabsturnering.


Næsten alle billederne er taget med mit Fuji Instax kamera, og siderne er lavet stort set samme dag, som billederne blev taget.


Jeg havde en lille kasse med, hvor jeg havde lidt papir, mist, masker, tape og pynt - så jeg var godt rustet.


Jeg har brugt mange forskellige papirserier. En god måde at få brugt nogle store rester på.


Jeg har egentlig ikke gjort så meget ved siderne, men med lidt mist og stempler, så kommer man langt.


En af dagene fik jeg Nora til at tegne en tegning, der kunne komme med.


Det var mange billeder - tak fordi du kiggede med :o)

8 kommentarer:

Rysse sagde ...

Fantastisk album. Jeg er vild med den måde du har farvelagt siderne. Dejligt at få brugt lidt af resterne.

rhh sagde ...

Det er utroligt så meget du har fået ud af "næsten ingenting" det er blevet rigtig flot, og nogle gode farver

Susanne Grundvad Jessen sagde ...

Smukt resultat. Gode farvesammensætninger.

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Det er så bare så rålækkert! Hamrende god inspiration ;) Tak!

morkaren sagde ...

Sikken et skønt album, med mange minder fra en ferie, jeg er ret vild med din datters tegning, en høj giraf med hovedet oppe i skyerne, og i et hul i træet sidder der en ugle, det er så dejligt når børn bruger deres fantasi. knus morkaren.

morkaren sagde ...

Sikken et skønt album, med mange minder fra en ferie, jeg er ret vild med din datters tegning, en høj giraf med hovedet oppe i skyerne, og i et hul i træet sidder der en ugle, det er så dejligt når børn bruger deres fantasi. knus morkaren.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Lækkert album med skønne sider, som hver har en super flot baggrund.
God weekend til dig

Siv Anne sagde ...

Superlekker album