søndag den 22. januar 2012

Minialbum

For nogle måneder siden var jeg til Scraptastic i Belgien (tror det var i september 2011) og deltog bla. på et kursus med Donna Downey. Her påbegyndte vi dette album. På selve kurset nåede vi "kun" at komme farve på siderne, men det var super sjovt at arbejde med maling på både akrylside, stof og papir.

Og nu har jeg endelig fået albummet lavet helt færdigt med billeder fra da Nora blev 6 år.
Håber du har tålmodighed til at kigge med hele vejen igennem, da jeg har valgt at vise alle siderne.


Forrest sidder en akrylside, som er en god måde at beskytte forsiden på.



Egentlig det samme opslag (over og under denne linie), men med en tag imellem.








Og så bagsiden.

Super fedt album at lave, og jeg er rigtig glad for, at jeg blev færdig med det.

Tak fordi du kiggede med :o)

20 kommentarer:

Vivi sagde ...

Hold op et spændende album, og du kan sagtens bilde mig ind det var spændende og sjovt at lave. Flot!

Hjørdis sagde ...

Lækkert album med gode finesser og dejlige farve kombinationer !
Jeg kan godt forstå du synes det har været spændende at lave ! Ha' en fortsat god søndag..
Knus Hjørdis :0)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Wawww, hvor er det fantastisk smukt... nogle super lækre farver og finesser. Må have været spændende at lave
Ha en fin søndag

Jean sagde ...

Hvor er det bare fedt og anderledes!!!
Og såå lækre farver du har valgt at arbejde med som baggrunde..!!

Rigtig god søndag :)

Gitte sagde ...

Rigtig flot album.
God søndag.

lam sagde ...

Hold da fest det er smukt og fyldt med flotte og sjove detaljer

Unknown sagde ...

Kære Eva.

super skønt album og flotte farver...spændende teknik du har lært.
Håber du har haft en dejlig weekend..!

Knus
Engel...

Rafns hjørne sagde ...

Sikke lige et flot og farvestrålende album.
Fortsat god søndag.

Anne Bente sagde ...

hold da helt op et rålækkert album ♥

Karina Beck sagde ...

Det er super smukt dit album. Lækre anderledes farver og detaljer.
God søndag aften.

Jette Munkbøl sagde ...

Rigtig flot album, flot arbejde med baggrund og farver:)

calmlund sagde ...

Rigtig lækkert album - er specielt vild med den røde hjerte side med swirvlerne.

Sabrina Krighaar sagde ...

Hvor er det smukt, fantastiske farver.

Hanneby sagde ...

Hvor ser det smukyt ud i klare farver og med mange flotte detaljer :)

Pia sagde ...

wow Eva det kom godt nok til at se rålækkert ud, spændende kursus kan jeg forestille mig

Charlotte Ravn sagde ...

Super fedt, at du har gjort det færdigt! Jeg har et billede af dig i min tlf, hvor du står og laver noget til netop dette album! :) Det kan du da lige få overført næste gang vi ses :)

morkaren sagde ...

Hvor er det et dejligt farverigt album, det bliver lille Nora glad for at kikke i når hun bliver ældre. v.h. morkaren.

Unknown sagde ...

Skønne skønne farver ! Hvor er det fint - og en lille valmue synes man også at ane ;)

Stemplet på bagsiden er super fint - er det dit ?

Gitte sagde ...

Waouw et lækkert album. sikke nogle lækre sider og farverne...waouw.
Rigtig god uge.

Kreateten sagde ...

Hvor er det smukt! Lækre farver og skønne billeder af jeres datter! - og hvor lyder det bare som en fantastisk oplevelse. Tror jeg må spare sammen til en tur derned til belgien!