tirsdag den 17. januar 2012

I emhættens skær

Jeg har prøvet at tage disse billeder under den tændte emhætte for at få et bare nogenlunde lys.


Dette layout er inspireret af nogle teknikker jeg har lært på et online kursus, der hedder She had three hearts med Christy Tomlinson.


Jeg tror, at min scrap-stil deler sig lidt i to i år - en artsy del og en mere enkel del. Jeg kan mærke, at jeg har brug for fornyelse.


Jeg har længe ikke haft gejsten til at scrappe, men jeg nød virkelig at lave dette layout.

Hav en fortsat god dag :o)

13 kommentarer:

Unknown sagde ...

Og det her er så artsy og enkelt på samme tid ;) Det er blevet så fint - har jo set processen. Og ja, det er rædsomt så svært det er, at tage billeder i det her vinter tusmørke...

Linda sagde ...

Skønt Lo, stilen er fin:-)

Gitte sagde ...

Lækker stil. Flot Lo.

Heidi sagde ...

Kender godt følelsen, men dejligt du kom igang og hepper på flere :)

Karina Beck sagde ...

Det er et rigtig lækkert layout.

Jean sagde ...

Ej hvor ser det fedt ud...
Rigtig lækkert Layout..

calmlund sagde ...

Fantastisk LO - bliver nok liftet - så tak :-)

Vivi sagde ...

Flot flot Lo...

Pia sagde ...

super skønt lo

Jette Munkbøl sagde ...

Rigtig flot LO

Annette / aka sagde ...

Rigtig flot lo - meget kreativt fundet på. Uanset lysten ikke lige er på toppen.
Den ide med emhætten var da god, det har jeg aldrig tænkt på. For det er næsten umuligt at få et ordentligt billede for tiden.
Hav en dejlig dag.

Charlotte Ravn sagde ...

Wow hvor er det et fedt layout! Min gejst har også været væk et stykke tid, men nu tror jeg den er på vej tilbage. Håber også din kommer igen!
God weekend til dig!

Kreateten sagde ...

(undskyld bandeordene!)

Hold kæft hvor er det smukt! Er vild med de krakelerede steder, hjerterne på stængler, farverne og ja, det hele!