tirsdag den 4. oktober 2011

Skovtur

Så fik jeg endelig opdateret min blog. Men det er nu ikke fordi jeg har ligget på den lade side, hvad angår scrap. Jeg har været både i Belgien til Scraptastic og til Convention på Fyn de sidste par uger.

Jeg har deltaget i en masse fede kurser, men jeg mangler lige at lægge sidste hånd på flere af "kursus-produkterne" inden jeg kan vise dem her.

Istedet kan jeg vise et layout fra min mands barndom, hvor han er med sin familie på en af deres utallige ture i skoven.

Papiret er fra My Minds Eye's nye lost and found serie. 

 Jeg har (selvfølgelig) leget med maske og glimmermist.

 Lidt journaling er det også blevet til.


Tak fordi du kiggede forbi :o)

8 kommentarer:

Sarah sagde ...

Lækre lækre farver og super flot LO.

Anja Døj Jensen sagde ...

Skønne ting der er på...
Anja

Karina Beck sagde ...

Kanon lækkert layout. Jeg er vild med farven, masken, misten OG billedet!

Karina Beck sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Skønt layout i super fede farver. Og billedet er da helt helt perfekt!

Gitte sagde ...

Et super lækkert LO. Fede detaljer og farver.:)
Rigtig god weekend

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækkert Lo... en fantastisk flot baggrund med masken og skønne farver.

God weekend!

Helle Sahl sagde ...

Super flot og lækre farver.