søndag den 23. oktober 2011

Dyt dyt

Dette layout lavde jeg for noget tid siden til en artikelScrapsisters. Formålet var at lage med baggrundsstempler.

 Jeg har brugt to forskellige baggrundsstempler, et med cirkler og et med et distresset mønster.

 Jeg har sat det hele fast med min hæftemaskine - hurtigt og nemt.

Der er pyntet med både blomster, bling, tandhjul og dew drops. 

Og en border punch er det også blevet til.


Håber du har nydt din efterårsferie - hvis du har været en af de heldige, der har haft en sådan :o)

9 kommentarer:

Hjørdis sagde ...

Som sædvanligt super lækkert LO i helt din egen stil !
Ha' en dejlig weekend :0)
Knus Hjørdis

Charlotte Ravn sagde ...

Du er bare kanon dygtig Eva! Super lækkert layout!

Dorthe sagde ...

Hvor er det et lækkert LO - Du har da godtnok en FED stil!

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækkert LO... din baggrund er så smuk.

God søndag!!!

Mette W. Sørensen sagde ...

Er fuldstændig vild med dine LO's, og det du har lavet her er bare så fedt og lidt råt... love it:)

Trine sagde ...

Åh, det er jeg bare ikke god til. Hvor er det flot at se, hvad professionelle kan! Det er inspirerende og altid en fornøjelse at læse dine indlæg, Eva. Tak for det.

Annette / aka sagde ...

Det er bare så smukt. Du har en fantastisk stil.

Karina Beck sagde ...

Det er bare SÅ flot og med så mange detaljer!

Gitte sagde ...

Waouw et fedt LO. vild med det hele.:)