søndag den 6. marts 2011

minialbum - enjoy daily life

Jeg deltager i øjeblikket i online kurset Enjoy Daily Life, som er udviklet af Marie (Marolle). Kurset sætter nogle gode tanker igang, som får en til at sætte pris på de små ting i hverdagen.

Jeg har fået lavet halvdelen af albummet indtil videre. Første billede er af forsiden


Albummet er en slags top 10 over ting i hverdagen, jeg nyder (uden det dog skal ses som en prioritering).

nr. 1 - thebirkes, så er der rigtig morgenhygge.


nr 2 - søskende kærlighed. Jeg elsker at se min to tøser hygge sig sammen.


nr. 3 - stort set hver dag surfer jeg rundt på diverse scrapblogge og får en masse lækker inspiration. 


nr. 4 - begge tøserne elsker at få læst historie. Dejlige afstressende stunder for alle parter.


nr. 5 - mit strikketøj. 


nr. 6 - scrap, (selvfølgelig er det med på top10 over gode ting i min hverdag :o)


Nu mangler jeg bare de sidste fire sider. Glæder mig til at se, hvilke lækre skitser m.m. Marie har til os.

Tak fordi du kiggede forbi :o)

12 kommentarer:

lam sagde ...

Sikken en god ide med sådan et album og det er nogle skønne og flotte sider, du har lavet

Unknown sagde ...

Kære Eva.
sikke en dejlig ide til et album, og du illustrerer så fint hverdagen hjemme hos jer! Den vil dine piger elske at sidde med ude i fremtiden!
Knus
Engel..

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super dejligt album, der fortæller så godt om din hverdag. Og så flot du har lavet det

Ha en dejlig aften

Benita sagde ...

Ihh hvor er det bare flot og gennemtænkt!

Og fed ide med hvad man holder mest af i hverdagen. Sådan et album har jeg faktisk også lavet for et års tid siden. :)

Pia sagde ...

sikke flot album og en rigtig god ide lige at få tid til eftertanke og mærke efter, lækre sider

HenrietteH sagde ...

Hvor er det bare et lækkert lille album...

Ifversen sagde ...

Det er nogle rigtig lækre sider du har fået lavet! Og ja, det er en god øvelse at overveje hvad man sætter pris på i dagligdagen! Jeg har været øvelsen igennem, men har ikke fået lavet albummet ;-)

Katrine (Kat) sagde ...

Du spytter bare det ene fede minialbum ud efter det andet. Jeg må snart få lavet bare et færdigt ;)

Kreateten sagde ...

Hvor er det ultra lækkert!

Gitte sagde ...

Hvor er det bare et skønt mini-album. Super flotte sider. En rigtig godt ide at lave sådan et album :)
Du må ha' en rigtig god aften

Marie sagde ...

hvor e det bare blevet flot! sjovt at se du har brugt de samme ideer som fra mit album, men dit er bare din helt egen stil og SÅ flot og gennemført.

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Fantastisk flot album. Det ser super lækkert ud, og bliver et godt minde over hvad der betød noget for dig i 2011.