tirsdag den 8. februar 2011

sider fra en dagbog

Igen i år deltager jeg i en "dagbogs-klub" på Scrapsisters. Jeg har valgt at lave en dagbog til mig selv og en år-bog til hver af tøserne (håber ikke jeg går død i det).

Her er nogle af de sider, jeg har fået lavet

Forside til en af tøsernes bøger.

Forside til min egen dagbog

En side, hvor jeg vil liste alle de bøger jeg læser i år (at jeg så er kommet til at kalde "Alfabethuset" for ABC huset"..... suk)

Et par sider lavet at Prima papir, lige klar til at blive udfyldt.

Sider lavet efter en teknik lært fra Heidi - papiret er dækket med bogbinderplast (hedder det mon det?) og så har jeg duppet alkohol ink oven på plasten.

Og så er par sider med flet


Fortsat god dag :o)

5 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

Mange forskellige, og super flotte sider, spændende hvordan de kommer til at se ud med "fyld" ;)

Pia sagde ...

super flotte sider og flot med de flettede, hvornår ser vi de smarte flettede tasker der er i handlen dem må du kunne lave så dygtig du er til flet

Heidi sagde ...

Hvor flot og sikke projekt, men et dejligt minde og ha for både dig og pigerne :)

Benita sagde ...

LÆkre sider - fedt som du laver mange forskellige stilarter.

Glæder mig til at se flere sider.

Hvad synes du om alfabethuset?

Kreateten sagde ...

Suuuuper lækre sider! Den der plast/alcohol ink teq. er da for fed!
Gad god jeg kunnne holde fokus nok til at få lavet sådan et dagbogsprojekt!