lørdag den 29. januar 2011

Scrapklub hos Scrapsisters

I torsdags var der cyber-scrapklub hos Scrapsisters - altid hyggeligt :o)
Heidi havde fundet en masse lækker inspiration, og jeg valgte at lifte dette layout. Det er ikke lige den stil jeg plejer at producere, men det var sjovt at gå helt amok med glimmermist, og det skal jeg helt sikkert prøve igen.


De grønne blomster i baggrunden er resultatet af et skumstempel og grøn akrylmaling.



Halvdelen af weekenden er allerede gået, og det endda uden at jeg har fået scrappet, men forhåbentlig kan jeg få lidt tid i morgen søndag.

Fortsat god dag :o)

8 kommentarer:

Katrine (Kat) sagde ...

Nice ;-)

Kreateten sagde ...

Fåååårk hvor er det FEDT! Meget råt og legende :-)

Helle Sahl sagde ...

Det er bare så fedt. Det må jeg prøve med de farver jeg nu har.

Benita sagde ...

ihhh altså igen det der farlige mist noget - og så endda samtidig med maling. Du er da vist en rigtig rock-scrapper! Sådan en rigtig rå en... ;)

Unknown sagde ...

Ja da - SÅ fedt! Jeg må i gang ligeså snart jeg har fået min maling hjem igen.

Karina Beck sagde ...

Lækker farvemix, flot med det orange. Det er dejligt at blive udfordret engang imellem til noget helt andet. Og skønt med den kreative process. ; )

Nina sagde ...

Så kul denne var. Stilig med malingen som renner nedover. Klem

lam sagde ...

fed effekt med malingen. God weekend