lørdag den 18. december 2010

Akryl og alkohol ink

Jeg har leget lidt med alkohol ink og akrylsider.


Kortene er skåret ud af en 12x12 akryl/clear side, jeg har haft liggende rigtig længe. Den var slet ikke så svær at skære i, som jeg først havde frygtet. Et par gange i samme rille med skalpellen, så var den klaret.

Jeg dryppede med sort og pesto alkholink, og duppede med mit blending tool, så dryppene blev blandet lidt. Forsiderne har jeg pyntet med en lille blonde, stickles rundt langs kanten og et god jul stempel embosset med guld.

Så er der under en uge til juleaften.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super fed efekt.

Annette / aka sagde ...

Hold da op for en flot effekt det har.

Pia sagde ...

super fed effekt, flotte farver.
DU MÅ HAVE EN GOD WEEKEND

Karina Beck sagde ...

Og supergodt ser det ud!
God weekend.

Louise sagde ...

These look Fabulous!! :)