søndag den 5. september 2010

Pindsvinet Pinde

Layoutet er ikke lige i min top10, men historien bag billedet er jeg glad for.

Nora og min far har sammen lavet sengen, der endda har en lille natlampe, der kan tændes og slukkes. Nora skrev også en lille godnathistore og syede en natkjole til Pinde.


Når min kreativitet ikke rigtig "flyder" så går jeg enten tilbage til "det jeg plejer" eller finder nogle for mig utraditionelle papirer og/eller pynt og prøver at blive inspireret af dem. Dette layout hører til i den sidste kategori.



Tak for besøget :o)

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Jeg synes at det er super sødt og mine ynglingspapirer for øjeblikket ; )
Og dejlig historie at have som minde.

Pia sagde ...

jeg ville også synes papiret var svært men hold da op hvor ser det godt ud med så lækre detaljer, flot

Gitte sagde ...

Det LO er bare kanon flot. Det papir er helt perfekt til den lille historie.:)
Du må ha' en rigtig skøn uge

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Nogle gange er det historien, der er det allervigtigste. Jeg er nu ret imponeret over, at du har lykkedes med at have så meget af det vilde papir frit og alligevel få det til at se godt ud.

Henriette sagde ...

Skønt layout Eva. Somme tider er det godt at prøve noget nyt af, så man får lidt ny inspiration!

Dortesjs sagde ...

meget fin side du her har lavet.
hilsen dorte

lam sagde ...

Det er da en skønt layout og en flot løsning på det noget anderledes papir