søndag den 29. november 2009

Kort kort kort

Jeg er netop hjemvendt fra en fantastisk forlænget weekend med knapt 40 andre scraptøser. Det var ren luksus og forkælelse :o)

Jeg fik bl.a. lavet disse kort:



De to kort med Tilda stempler er farvelagt med distress ink, som jeg lånte af Sarah. Hun er super dygtig til at farvelægge stempelmotiver!



Desværre fik jeg pludselig et nyt behov - jeg må have fat i nogle distress ink! Men så er det jo godt, det snart er jul :o)

De følgende tre kort er meget ens bortset fra billedmotiverne.







Håber du også har haft en god weekend :o)

11 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

hold da op hvor er de bare dlotte dine vintagekort.

Berit Bilde sagde ...

Nå du var en af de utrolig heldige, der var afsted på scrapweekend.

Yndige kort :-)

Hvordan er baggrunden på kortet - bølgepap på en eller anden måde??

Paper Paradise sagde ...

Love the use of the corrugated card, Fantastic! x

Unknown sagde ...

Hvor er de skønne - distress ink.... er du interesseret i at købe det brugt siger du bare til, jeg har dem alle ;)

lam sagde ...

Tak for en hyggelig weekend og sikken nogle skønne kort , du fik lavet

HenrietteH sagde ...

Hvor er det bare skønne kort.
Fantastisk flot med papbaggrundene..
Er ikke spor misundelig med hensyn til en scrapweekend.. Dejligt at høre at det var super..

Heidi sagde ...

super super skønne kort og hvor dejlig med sådan en forkælelse weekend - rigtig god 1. advent

Helle Sahl sagde ...

De er super lækre alle sammen. Kan godt forstå du må investere i distressing de giver et super resultat. Godt med julegaveønsker.

Pia sagde ...

så super flotte kort du fik lavet,ja det var en fantastisk weekend

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Herlig produktion, Eva. Det ser rigtig godt ud.

Karina Beck sagde ...

Rigtig søde julekort. Jeg er lidt misundelig på den tur. Måske jeg kan komme med næste år.
God weekend