onsdag den 7. oktober 2009

Regnskovens hemmeligheder

I lørdags var jeg til convention på Fyn, hvor jeg bl.a. deltog i et kursus med Christiane Müller, som laver nogle rigtig lækre ting.

I kursusbeskrivelsen stod, at vi skulle lave et layout med mange spændende teknikker. Det synes jeg dog ikke blev indfriet. Men jeg er da blevet glad for mit layout :o)



Billedet er fra en tur min mand havde til Borneo, hvor han bl.a. brugte et par uger i regnskoven...



Han var med sine forældre og sin søster, og de opsøgte bevidst diverse kryb og andet jeg ville løbe skrækslagen væk fra.



Tak fordi du kiggede forbi.

9 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

hold da op, den er jo bare total flot.

Helle Sahl sagde ...

Jeg hørte godt nok i brugte meget tid på at skærer. Layoutet ser heldigvis helt fantastisk ud.

Pia sagde ...

et rigtig flot layout, det er ikke sådan med ens forventninger, de bliver ikke altid indfriet men flot er det og lækre farver

Karina Beck sagde ...

Oj, jeg synes at det ser rigtig godt ud dit layout. Flot med blomsterkanten mod teksten bagved. Og skønt billed ; )

HenrietteH sagde ...

Troede først den edderkop sad på hans tunge - bavr..

Skønt LO - er de blomsterranker skåret ud i fri hånd ? Det ser sørme godt ud.. og de bogstaver - waw !!!!

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er det blevet flot Eva! Det er nok ikke let, at finde kurser, som er udfordrende nok til en garvet scrapper som dig ;) Jeg synes ellers der er flere spændende teknikker på det LO :)

Anonym sagde ...

hvor er det flot med tekst baggrunden og de dejlige farver :)

Heidi sagde ...

hvor fedt og puha ja jeg var den der var smuttet når der var kryb i nærheden ;o)

Majer sagde ...

Jeg synes at det er et rigtig flot LO. Blomsterne er vildt flotte og bogstaverne er også skønne og... bla bla bla... det hele er lækkert!! :-)