tirsdag den 25. november 2008

Vinflaske

Det er så nemt "bare" at give en vinflaske, men måske ikke altid særlig personligt. Jeg har set flere andre pynte vinflasker, cremer osv. så nu jeg ville selv prøve at gøre et forsøg.



Jeg har samlet dekorationen med bånd ligesom et korset.



Jeg dekorerede omslaget inden, jeg satte det rundt om flasken og måtte konstatere, at tingene/pynten sad lidt for langt fra hinanden. Men så har jeg lært det til næste gang.



Modtageren blev glad for flasken :o)

6 kommentarer:

Heidi sagde ...

hvor er den blevet rigtig flot og sikke et arbejde - men super god ide ;O)

Ingun sagde ...

Kjempefin vinflaske, nå blei den personleg, eg hadde spart den til ein spesiell anledning.

Du er kjempeflink og kreativ.

Karina Beck sagde ...

Kan godt forstå at modtageren blev glad for den. Det ser godt ud med båndet.

Anne Bente sagde ...

wawww total lækre, hvor ser det dog godt ud

Helle Sahl sagde ...

Den er vel nok blevet flot.

lam sagde ...

wow den blev da godt nok en hel del kønnere at give væk. Super sød ide