fredag den 26. september 2008

Alt godt fra havet

Så fik jeg lavet lidt kort igen. Jeg har bestilt (og modtaget) nogle stempler fra High Hopes Rubber Stamp. Bla stemplerne brugt på de tre følgende kort.



De to første kort er lavet på en hambly transperent for at understrege det vandige udtryk.



Det sidste er med to søde slørhaler i måske knap så naturtro farver :o)


Jeg bestilte stemplerne unmounted, og da jeg modtog dem fik jeg otte ekstra stempler med gratis!
Det kalder jeg service :o)

8 kommentarer:

Karen (lindse) sagde ...

Genialt med transperanterne!! Ser super godt ud :)

Karina Beck sagde ...

Det er nogle rigtig flotte kort. Det ser godt ud med transperanterne.

( ps. elsker alt der er gratis ; ))

Pia sagde ...

Ser super flot ud med det transperante i farven der passer til stemplet, det nederste kort ser også rigtig godt ud i vintage stilen

Kreateten sagde ...

Hvor er de FEDE! Er helt vild med Hambly kortene! Flotflotflot!

Unknown sagde ...

Hvor er de kort flotte, Det ser rigtig godt ud med det transparente.

Sarah sagde ...

super flot kort...
Ja der er super service hos HHRS - de har lige sendt nogle nye stempler på gaden med princesser og feer!

Ditte sagde ...

Sikke søde og noget anderledes kort, kan rigtig godt lide det alternative look det giver med transperanterne.

Charlotte Ravn sagde ...

Super flotte kort begge 2!