lørdag den 26. juli 2008

Et papirlayout i varmen

I går havde Søren og jeg kæresteaften. Nora var afleveret hos farmor og farfar, og vi havde bestilt bord på vores yndlings-restaurant. Her dagen efter er jeg så nødt til at holde mig i nærheden af et toilet. Jeg vælger at tro det skyldes overspisning og ikke diverse køkken-hygienje-forhold...

Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget. Jeg tog juli måneds udfordring op fra Scrapsisters og scrappede en af min datters tegninger.



Jeg synes selvfølgelig hun har et kæmpe talent :o) knapt tre år og tegner allerede de sødeste små mennesker. Noget der bare er lidt underligt - som jeg også skriver i min journaling - så tegner hun aldrig sine små hoveder med ben, når hun er i vuggestue. Der tegner hun bare streger på tværs af papiret. Kender nogen af Jer til det, at Jeres børn "skjuler" deres talenter og har i evt. nogen forklaring på hvorfor?

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Åh din stakkel, surt at få dårlig mave når man er ude :(

Fedt lo, jeg har også tegninger liggende fra mine, der engang skal scrappes. Mine har ikke undladt benene når de tegner, men ofte har det været hoveder med ben på og ingen maver ??

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke en god ide! Jeg har en mappe med tegninger fra da min søn var lille, de skal bestemt også scrappes en dag. Hun er rigtig dygtig til at tegne! Jeg tror at grunden til, at hun kun tegner streger i vuggeren er, at sådan nogle størrelser er nogle små aber! Fortået på den måde at de aber efter de andre børn! Bare rolig, hun skal nok finde ud af at det er sejt, at være dygtigere end de andre til at tegne ;)

Pialine sagde ...

ja, en rigtig god ide og et god måde at opbevare minder fra dengang på - det kan være jeg lifter din ide ;o)
Knuzzer